Op dit adres zit nu: El Puerto

1. Voor de eerste maal geweest en gestuurd door gezamenlijke klanten hebben we sinds lang inderdaad een creatieve italiaanse keuken ontdekt die door de zeer symphatieke Napolitaanse kok Umberto is samengesteld.Dit leuke koppel laat u zeker niet toe om drempelvrees te hebben.Een zeer smakelijke prosecco als aperitief is een aanrader om rustig van start te gaan in de menukaart.Absoluut een positieve shock kregen we omdat we eindelijk een niet commerciele fastfoodkaart kregen te zien maar een mooie samengestelde menukaart volgens de italiaanse menuopstelling! wauw...:) .Onze gekozen Fiano was een zeer mooie wijn en een aanrader is zeker als primi de spaghetti Eleganti...Top ! Er zijn weinige italiaanse restaurants die een kaasschotel kunnen aanbieden als dessert met mooie geselecteerde italiaanse kazen.Dit bewijst nog maar een dat zij met hart en ziel hun zaak runnen.Gelukkig geen bolognese of een domme lasagne,canneloni of pizza.Ik zou zeggen dat dit een restaurant is voor echte italofielen.Mensen die hier niet tevreden zijn horen absoluut niet in jullie cosy restaurantje thuis! Dit is duidelijk wel een echte italiaan.Succes gewenst in de toekomst en één tip....we liepen je tentje bijna voorbij omdat het totaal niet opviel dus daar zou je wat aan moeten doen. Groeten van Nathalie Westerlinck en Salvatore Masella ( Puglia )