1. Claudia 180 punten

Met het heerlijke weer wilden we op terras eten en de Moor, was het enige waar nog plaats was. We hebben zeker een half uur moeten wachten voordat ze ons kwamen helpen terwijl we regelmatig riepen. Normaal gesproken zou ik allang vertrokken zijn, maar aangezien er verder nergens plaats was, toch blijven zitten. Eindelijk kwam de serveerster die ontzettend arrogant was. We bestelden een salade kip&gamba's en een salade kip tandoori. Toen dit geserveerd werd, was het echt een lachertje. De salade bestaat alleen uit sla met een heel klein beetje kip. De gamba's is een spiesje smaakloze garnalen. Een cherrytomaatje of iets anders is ook niet te ontdekken. Nee, dit is absoluut niet om nog eens naar toe te gaan.
    Het enige pluspuntje was de mooie terrasstoelen, maar die stonden op sommige plaatsten zo dicht tegen elkaar dat je er niet kon zitten.
    Waarom gaan wij er niet meer naar toe: Slecht, arrogante bediening, hoge prijzen, eten stelt weinig voor. Als ze zo door gaan, dan ben ik benieuwd hoe lang dit open blijft. Je moet als gast toch in de watten gelegd worden! Vooral als je deze hoge prijzen hanteert. Wij gaan hier in ieder geval niet meer naar toe.