Op dit adres zit nu: Station Lisse

1. Dirk 25 punten

Mijn ervaring met dit restaurant is in 1 woord samen te vatten als – dramatisch!

Op 01-07-2012 waren mijn vrouw en ik 1 jaar getrouwd en we wilden eens ergens anders eten dan bij ons favoriete restaurant.
    Dus na wat zoekwerk op internet kwam ik op deze site terecht, en na het lezen van de recensies heb ik gereserveerd.

18:15: Kwamen wij aan op het parkeerterrein van Lizz.
    18:45: De bestelling word opgenomen nadat we in een zeer traag tempo een broodje met wat drinken hadden gekregen.
    19:20: Het voorgerecht word geserveerd, en ondanks dat deze prima te eten was, hadden we inmiddels zoveel trek dat dit voorgerecht binnen 5 minuten op was.
    19:40: Onze borden worden weg gehaald, nadat we al 20 minuten naar een leeg bord kijken.

20:20: Ruim 2 uur na binnenkomst hebben we nog steeds geen hoofdgerecht, en ook de serveerster durft niet meer te vragen of we nog wat willen drinken.
    Dus besluiten we op te stappen!
    De serveerster gaf ons gelijk en vind het erg vervelend, maar het is wat chaotisch in de keuken.

Daar mag je als betalende klant naar mijn mening nooit de dupe van worden.
    Uiteindelijk hebben ze ons gewoon laten betalen voor het kleine beetje eten en drinken wat we hebben gekregen.

Belachelijk natuurlijk, want als je een klant ruim 2 uur laat wachten op zijn eten terwijl het niet druk is in de zaak dan mag je toch wel enige soort van compensatie verwachten!

We konden er bij thuiskomst flink om lachen, want dit is natuurlijk een 1 jarig jubileum om nooit meer te vergeten.
    Maar laat dit alsjeblieft een waarschuwing zijn voor de rest van restaurant bezoekend Nederland, ga nooit naar dit restaurant als je eten op je bord verwacht.

De beheerder (denk ik) heeft nog mijn telefoonnummer opgeschreven omdat hij mij nog zou bellen.
    Ik ben erg benieuwd wat hij te vertellen heeft, en hoop in ieder geval dat het een les is voor ze.