1. Ik las slechte ervaringen over de High Tea bij Heerlijck eten voor Vakantieveiling gasten.
    Ik was er dus op gespitst. We konden kiezen welke plaats we konden zitten. Wel hadden we het idee dat het restaurant, wat nog maar een paar maanden open is, snel opgeleverd was: beetje smoezelig, bepaald interieur niet netjes afgewerkt.
    We kregen snel thee. Na ons kwamen andere gasten. Tot onze verbazing werd er door de blonde serveerster eerst aan hun het eten gegeven. Helaas moesten wij, ik erg geirriteerd, bijna een half uur wachten voordat wij eten kregen. Dit was te wijten aan de slechte organisatie: bepaalde etenswaren waren niet op tijd klaar en de gastenlijst was niet terplekke aanwezig ?? waardoor ze niet wisten hoeveel gasten er zouden komen.
    De serveerster met donker haar en de Marokaanse kok en serveerder verontschuldigden zich wel. We kregen ter compensatie gratis koffie.
    Ook het eten was erg lekker.
    Wel vonden we dat er veel mensen met een Vakantieveilingbon aanwezig waren.
    Dus afgezien van de organisatie wel een stek om terug te komen als je in de buurt bent.

6,5