1. Ria 2269 punten

Afgelopen maandag hier gegeten. Voor het eerst sinds 3 jaar, vanwege een hele slechte ervaring.
    Eten was aanzienlijk verbeterd, maar ja, dat kon eigenlijk ook niet anders, the only way was up.
    Het rauwe vlees en vis lag dit keer netjes op een laag ijs, niets zag er verkleurd uit.
    1x van de plaat genomen, als je dan knoflooksaus erop bestelt is het wel erg jammer dat ze de knoflook marinade veeels te kort bakken op de plaat. Je krijgt zo goed als rauwe knoflook pasta op je vlees / groente, en alhoewel ik knoflook adoreer, is zelfs dit mij een beetje te gortig. Merendeels van de knoflookdrap eraf geschrapt, en toen waren mijn lamskoteletjes, courgettes en champignonnetjes van de plaat zalig.

Daarna voor de wok gegaan, met szechaun marinade... zalig en helemaal niet pittig. Jammer dat ze niet echt hete marinades hebben, maar goed, heb erg zitten smullen van deze marinade.

Het toetjes buffet was zeer uitgebreid: ijs, soesjes, vers fruit, pudding en zelfs appeltaart.

Al met al, zeer duidelijke verbetering in kwaliteit van het eten, de bediening was een stuk vriendelijker.

een verbeterpunt nog wel te melden, de sushi die klaar lag in een koelvitrine lag op gegeven moment wel 3 uur in die vitrine, onaangetast... is dat nog wel goed genoeg om te serveren?

Vorige recensies van Ria

• Ria

Afschuwelijk restaurant: mihoen leek bedorven, rijst was te droog, vis zag er verdacht verkleurd uit, rundvlees was uitgedroogd, de salade was verlept. De koks zwaar chagrijnig, bedienend personeel ronduit grof en onbeleefd; als je met 4 mensen bent en je bestelt te drinken lopen ze na het derde bestelde drankje al gewoon weg.
    De manager hebben we hierop aangesproken, nadat er 4 keer het verkeerde bezorgd was, en hij bood niet eens zijn excuses aan!

1,8