Op dit adres zit nu: Cafetaria Lily

1. 3 juni met 4 personen gegeten, we hadden gelukkig gereserveerd voor 6 uur , maar goed ook want het was gehoorlijk druk, ook wij moesten dus even op een vrije tafel wachten. Wat meteen opviel was dat het niet echt lekker liep, wat gedurende de avond niet echt beter ging. Lang wachten op eten enz, ook voor ons werd het een avondvullend gebeuren. Het was op die zondag a la carte, dus geen buffet, was beter geweest denk ik zowel voor de eters als de keuken. Het eten zelf was overigens prima, de bediening deed goed z'n best maar miste duidelijk ervaring.
    De grootste schok kreeg ik toen ik naar de herenwc ging, gadver ! Hier is niks aan gedaan, zelfs de (brabantse) naambordjes van de vorige eigenaar hingen er nog en een asbak boven de urineours!! Heb nog nooit zo'n smerig toilet gezien.
    Ik heb echt het idee dat het geld op was, want men heeft ook geen enkele bekendheid aan de opening gegeven, behalve dan een stuk in een plaatstelijk blad en de site is ook sterk verouderd.
    Als men de zaken straks wat beter op orde heeft, zal ik misschien nog wel terugkomen, en maar hopen dat hij het langer uithoud dan de vorige eigenaar.