1. jolanda

Wij zijn hier met een aardig grote groep gaan wokken, maar ik had het idee dat ze niet echt berekend waren op zo'n groep.
    Toen iedereen aanwezig was en we konden beginnen, duurde het erg lang voor iedereen zijn of haar drankje had, terwijl het echt niet overdreven druk was in het restaurant.
    Verder werd het eten bepaald niet vlug bijgevuld!
    We hebben meerdere keren aangegeven dat een hoop schalen leeg waren en gevraagd of dat bijgevuld kon worden maar dit duurde erg lang!
    Ook werd er gezegd dat ze regelmatig de vieze borden op zouden halen maar ik heb vaak een stapel borden weg moeten zetten voor ik weer aan tafel plaats kon nemen.
    Ik denk dat als ze meer personeel in zouden zetten, dat dat al een hele verbetering zou zijn!
    We hebben het met z'n allen erg gezellig gehad waar het uiteindelijk ook allemaal om ging, en het eten smaakte goed. Vandaar mijn voldoende voor eten/drinken en sfeer maar de service en kwaliteit die je voor je geld krijgt vond ik ronduit slecht! Daarom heb ik daar ook een dikke onvoldoende voor gegeven!

4,5