1. Lunchen is een drama, ofwel, ze hebben geen lunchkaart en serveren hun "salade" alsof hij zo uit de supermarkt op je bord wordt gekwakt. Zonde!

Pizza's zijn hier de beste van heel Assen en omstreken! Helaas moet je er soms meer dan een uur op wachten en heeft de bediening niet het fatsoen om je daar goed over te informeren. Op avonden dat het terras vol zit en de zaal ook, dan kan de keuken het niet aan en zit je heel lang te wachten. Reclameren heeft geen nut, je wordt dan afgebekt door de dame die de leiding heeft.

Jammer jammer, dit was jarenlang ons favoriet restaurant, we gingen er graag en vaak heen met (zaken)relaties. Nu durven we dat niet meer aan, we schamen ons voor de vreselijke wachttijden en daardoor gebrek aan sfeer zoals je in een Italiaans restaurant graag zou willen.

Zo zie je maar dat het groter worden ten koste van de kwaliteit gaat!

4,5