1. In tegenstelling tot de vorige keer was de service nu uitstekend. Ik werd snel geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Zo zie je maar weer dat veel recensies momentopnames zijn en vaak gaan over toevallige intermenselijke confrontaties.

Vorige recensies van Rob Clijnk

• Deze Burger King is wel speciaal, gelegen midden in de grote aankomsthal van Schiphol.
    Ik kan me voorstellen dat hier de meeste Whoppers van Nederland over de toonbank gaan. Helaas is het niveau van veel van de medewerkers achter de kassa's erg laag en onklantvriendelijk. Eerlijk gezegd lijkt het me ook een nachtmerrie om op de meest onmogelijke tijden en met permanente extreme drukte 'opgewekt' je klantvriendelijke kant te laten zien. Wat echt niet kan en waar ik getuige van geweest ben is de rol van het baasje dat zijn kritiek verstaanbaar uit op zijn ondergeschikten als deze niet naar zijn zin vlot en vriendelijk zijn werk doet. Hoewel ik primair zijn constatering en zorg deel, erger ik me meer aan zijn gedrag dan aan die van de veelal dames waar hij de scepter over zwaait.

Bij dit soort restaurants vraag ik me steeds vaker af waarom men geen display's heeft verdeeld door het restaurant waar je zonder wachttijd even je bestelling inklopt, digitaal afrekent, en een bonnetje met nummer ontvangt dat in beeld komt als je whopper, big mac of hot wings klaarligt. Met name voor complexe formules als SUBWAY waar klanten een enorme Puzzle op te lossen hebben om tot een passend broodje te komen en waar dientengevolge de bediening per ingredient vraagt of er behoefte aan is, lijkt me een innovatie als hierboven beschreven nuttig.
    Bijkomende voordelen:
    - 99% pinbetalingen kortom geen overvallen meer
    - Geen wachttijden bij bestellen en aan tafeltje zitten wachten op bestelling
    - Geen personeel dat zowel aan eten als aan geld komt (Subway!)
    Dit idee was overigens gratis!