1. Jolanda

Het eten is perfect, erg leuk idee en goed opgezet. Het duurde even voordat wij precies doorhadden wat nu eigenlijk de bedoeling was. Je kunt zoveel eten als je wilt en gaat zeker niet met honger naar huis. Alleen de prijs vind ik wel een beetje aan de hoge kant, er komen nog je drankjes ook bij. De bediening is correct en vriendelijk.
    Alleen de entree is armoedig, de vloerbedekking is kapot, de planten zijn verlept en de ramen niet helder en het restaurant en de toiletten mogen wel eens heel grondig worden schoongemaakt. Veel achterstallig onderhoud in toiletten en deze zijn smerig. In het restaurant ligt rommel op de vloer. Als men hier aandacht aan gaat besteden zal het restaurant zeker een 8 waard zijn. Nu vind ik het een 5, krap zesje waard.

1. kang
    Van restaurant

Beste Jolanda,

We zijn altijd bezig om alles goed voor elkaar te krijgen en schrokken een beetje van de minpunten die u noemt. Deze punten hebben we dan ook nog een keertje nagelopen en verholpen. Als er toch nog zaken zijn die verbetert kunnen worden vertel het ons!

Gr, kang