1. Wij hebben slecht gegeten in eetcafe de Kneut. Misschien hebben ze een basic vakantieveiling menu wat afwijkt van de normale kaart. De smaakcombinaties van druiven en pathé, carpaccio en feta, sla met citroen sloeg nergens op.

Als vlees hadden we een varkenshaas. Hij was volledig doorbakken, werd zonder saus geserveerd. Er kwam werkelijk geen druppel vocht uit! Kortom totaal niet mals.

Bij het vlees kregen we stoofgroenten uit een zakje van iglo. Waar het vlees vet tekort kwam, droop bij de patat en aardappeltjes het vet eraf!

Jammer, voor een gezellige tent in een leuk gebied, dat er zo weinig aandacht besteed wordt aan het eten. Is dit alleen bij vakantieveiling ''winnaars'' of is dit altijd zo? Als het alleen bij vakantieveiling ''winnaars'' is dan hoop ik dat vakantieveiling snel stopt om hun aan te bieden. Dit is geen enkele bieding waard.

1. Wij eten er ook regelmatig, maar altijd goed.
    Als je aanmerkingen hebt is het volgens mij beter dit ter plaatse te melden i.p.v. Via internet, dan krijgen ze de kans om er iets aan te doen.
    Als je thuis bent de zaak katten is zo makkelijk en zeker niet redelijk.
    Geef ze een eerlijke kans en meld het voortaan even.