1. Persoonlijk gerserveerd en uitdrukkelijk gemeld dat het gezelschap van 6 personen max anderhalf uur tijd had voor 3 gangen. Was geen enkel probleem. Ontvangst niet echt vriendelijk. Buiten ons gezelschap van 6 personen nog 8 personen in de zaak. Voorgerecht voor 4 personen hetzelfde en hoofdgerecht ook voor 4 personen hetzelfde besteld. Wijnen belachelijk hoog geprijsd. Bediening zwaar onder de maat. Geen enkele interesse voor de gasten, alleen geïnteresseerd om zo min mogelijk te doen. Wijn werd niet bij geschonken Voorgerecht arriveerde na 45 minuten.. was niet genoteerd dat we anderhalf uur tijd hadden. Hoofdgerecht texels zuiglam zeer slecht. Het was meer schaap dan lam. Tonijn doorbakken terwijl rood was gevraagd. Zelfs na 3x doorgeven dat we geen tijd meer hadden duurde het weer lang voordat de koffie arriveerde. Eens maar nooit meer!