Op dit adres zit nu: De Griek

1. Via vakantieveilingen zouden we op 17 juni 2012 bij Delphi gaan dineren. We waren aan de vroege kant en de tafelschikking was nog niet gereed. Men verzocht ons om over 10 minuten terug te komen. Gezien de vulling van het restaurant, was binnen wachten inderdaad geen optie, het was erg druk.
    Na 10 minuten kwam de manager ons uitnodigen en werden we naar ons tafeltje begeleid. Dar kregen we meteen ons welkomstdrankje en een mandje brood. Er was een dagmenu, dat niet helemaal overeen kwam met het aangeboden menu. De manager heeft dat gewoon aangepast. Het eten werd vlot geserveerd, circa een half uur na binnenkomst hadden we het voorgerecht genuttigd en stond het hoofdgerecht -mixed grill - voor onze neus.
    De porties waren ruim voldoende en de smaak was prima.
    Als nagerecht hebben we Griekse Yoghurt met walnoten en honig. Als afsluiter een kopje koffie. Tijdens de maaltijd een (groot) glas witte wijn en een liter water.
    De manager had alles scherp in de hand, de bediening was ondanks de drukte gewoon continue aanwezig.
    Alles was prima in orde, met twee minpuntjes: in de drukte kreeg ik Spa blauw i.p.v. rood en de muziek stond nogal hard.
    Kortom een restaurant waar ik graag nog eens terug wil komen, als de Goudse wegen niet meer opengebroken zijn.