Op dit adres zit nu: Stone Grillhouse

1. Een grote teleurstelling. Met een gift.for.2 bon (twv €60.-) hebben wij bij caferestaurant Twins in Arnhem gegeten. Zelf een menu uitkiezen (twv €21,50) per persoon is niet mogelijk, alleen een verassingsmenu kan men krijgen met de gift.for.2. Bij een aantal van de mensen in de bediening straalde het eraf, dat ze absoluut geen zin hadden om daar aanwezig te zijn, wel vroegen ze netjes volgends het boekje, keer op keer of alles naar wens was. De sfeer was erg matig. Het zich slecht en 1 van de 2 (of 2 van de 4) zijn helaas genoodzaakt om tegen een saaie kale muur aan te kijken. De kwaliteit van het eten was ondermaats, om over de hoeveelheid friet maar te zwijgen, voorgerecht was redelijk en dessert wel oke.
    Eigenlijk te gek voor woorden dan je met een bon van €60.- niet een gerecht twv €21,50 mag kiezen, met als resultaat dat je de helft niet lust. En we waren echt verontwaardigt dat we het schaaltje mayonaise, moesten bijbetalen. Ze hebben flink aan ons verdient, een drankje hoort er ook niet bij, dient men ook zelf af te rekenen. Wij gaan hier nooit meer naar toe. Jammer van onze avond en de gift.for.2

1,6