1. Chris 4202 punten

Prima pizza lijn, leveren precies op tijd, en de pizza's smaken erg lekker, zijn ook echt warm (ondanks de rit) en heel behoorlijk belegd. Zeker een favoriet vanaf nu. Kosten zijn ook niet eens zo hoog, dus we waren wel tevreden. Ben ook zeer tevreden over de service van Just-eat, het loopt prima en geen enkele reden om het niet te doen. Als je via de telefoon besteld kan er bovendien een niet naderhand aan te tonen fout worden gemaakt, hier heb je alles op papier en is het ook des te duidelijker voor het restaurant, dat werkt voor mijn gevoel dus voordelig voor beide kanten. De service van Pietro was prima, de bezorger vond ik erg vriendelijk. Prijzen konden wel nog wat lager, althans een concurrent in Echt is wat goedkoper. Dat Pietro nog wat betere, luxere pizza's levert maakt dit gewoon een keuze.. als je de beste smaak wilt zou ik Pietro kiezen, want dan weet je wel dat je helemaal tevreden zult zijn. Voor mij is dit een overtuigende aanrader!