1. Sinds 1,5 jaar hier weer eens aangeschoven. Waren verbaasd in negatieve zin. Na een goede start (prima aperitief, amuses en voorgerecht) ging het deze avond snel bergafwaarts. Tussengerecht werd vergeten, dit werd vrij snel hersteld (geen woord hierover van de gastheer). Helaas waren de bestelde coquilles (het tussengerecht dus) bij een van ons aan de buitenzijde wat verbrand en smaakten ook zo. Vervolgens naar ons idee te lang moeten wachten op het hoofdgerecht waar bij het gerecht met het kalfsvlees de champignons wel erg donker, zeg maar zwart op het bord lagen(?). Verbazingwekkend was de smaak hiervan wel goed. En last but not least vonden wij de outfit van mevrouw toch wel een heel informeel gehalte hebben (dame zag er verzorgd uit maar een 'Betty Boop' shirtje kan hier naar onze mening echt niet).
    Al met al dus 'vlek op vlek' en een reden om het Arsenaal voorlopig weer even over te slaan.

5,3