Op dit adres zit nu: Bistro Gossimijne

1. Carolina

Regelmatig bij Koozie gegeten. Eerste keer uitstekend. De daarop volgende keren steeds minder van kwaliteit. B.v. de ceasarsalad met gerookte kip besteld als hoofdgerecht, werd gepresenteerd zonder kip. Bediening uitermate verontwaardigd alsof we de kip er al snel afgegeten zouden hebben. Vanavond een heet bord, maar het vlees was koud. Bijlage in de vorm van een theelepel wortelpuree met drie stukjes wortel. En wat te denken van de apart geserveerde salade, lijkt op een Griekse salade met blokjes feta, dan nog gegarneerd met schijfjes Parmezaanse kaas, niet echt een geslaagde combinatie. Bij het opscheppen kwam het hart van de ijsbergsla in zijn geheel tevoorschijn. Javaanse kipsaté droog, leek alsof het vlees was voorgekookt. Een dikke onvoldoende.

Update 09-08-2012 - cijfers aangepast

De eigenaar, Pierre Vink, heeft contact met me gezocht en afgelopen woensdag 11 juli heb ik met hem gesproken. (Kon niet eerder omdat ik in het buitenland was).

De heer Vink heeft mijn mail heel erg serieus genomen en had mij uitgenodigd voor een gesprek in het restaurant. Bij dit gesprek waren ook aanwezig de bedrijfsleidster en de kok. Dat heb ik erg op prijs gesteld want dat heeft mij de gelegenheid gegeven deze twee medewerksters rechtstreeks vragen te stellen en ook hun mening te horen.

Het was een zeer aangenaam gesprek en het was heel duidelijk dat zij het zeer betreuren dat dit heeft kunnen gebeuren. De informatie is niet verder gekomen dan bij de persoon die ons op dat moment heeft bediend, hetgeen in alle gevallen steeds dezelfde was.

Ik ben erg tevreden over de wijze van afwikkeling en de zeer positieve en open houding van de heer Vink, de bedrijfsleidster en de kok. Koozie staat voor ons weer positief op de kaart.