1. Begin juni kwamen wij langs rijden, en dachten, we gaan het nog eens proberen..... Niet dat het eten altijd slecht was, maar de bediening en de snelheid van het serveren....het lange wachten dus dat zat ons niet lekker. Nu stonden er op deze vrijdag avond bijna geen auto's , we dachten eerst dat het gesloten was...Maar ze waren wel geopend, en een 4 tal tafels was bezet. De serveerster liep erbij in een blouse die ik niet wit kan noemen, beetje vergeeld. Wit is mooier toont netter, en schoner. Ook haar manier van bedienen, het ging niet vlot, maar sloom, alsof ze nergens meer zin in had, of de vorige dag zwaar had gestapt, de ogen halfdicht en je niet aankijken bij het bestellen. Andere klanten vertrokken , en riepen nog tot ziens, maar daar taalde het personeel net naar, ze zeiden niks terug. Toen de serveerster bij ons kwam vragen of alles naar wens was, en of er genoeg was, bestelden we nog een schaaltje gebakken aardappelen erbij. Daar hebben we zeker 20 minuten op moeten wachten, als het niet langer was.... We hebben maar heel langzaam verder gegeten, anders hadden we ons hoofdgerecht, de varkenshaas, op, en nog steeds geen aardappeltjes. Even later heb ik ook maar gewoon alles opgemaakt, dit duurde mij echt te lang. Dus dat werd ons nagerecht zeiden wij al. De andere tafeltjes werden ook op hun elfendertigsten bediend, en eindelijk kwam er nog een schaaltje aardappeltjes.....en de rest hadden we dus al op. Bij andere restaurants kregen we dit altijd zeer snel, je besteld en ze brengen het, hoort toch ook zo! De champignonsaus was naar mijn idee niet zelfgemaakt, rook en smaakte een beetje bitter, alsof het zo uit een pot of pakje kwam. Wij besloten dan ook om geen nagerecht te bestellen, maar een cappuccino, en we vonden het geen fooi waard... Wij gaan de volgende ergens anders naar toe ....waar het personeel wel straalt, vlot is, netjes in de kleding loopt, allert is, en waar alles direct wordt aangevuld, en waar men ons heel vriendelijk welkom wenst en een vriendelijk woord bij vertrek. Hier heb je betaald, dan schieten ze naar achteren, en als je vertrekt zie je geen personeel dus die even zegt, Bedankt en totziens.... naar de rest van de klanten die nog aan het tafeltje zaten. Het Maotie is het 't Maotie niet meer naar ons idee! jammer.