1. Bas 862 punten

Tjah, het is allemaal net niet. Wij zijn met een gezelschap van 4 personen op zondagavond gaan eten en waren de enige die binnen zaten. Met de standaard veel te foute Griekse restaurant inrichting, gecombineerd met enorm veel EK vlaggetjes (waarom in een restaurant?!) was de sfeer niet echt aanwezig. Het bezorggedeelte liep zo te zien wel goed.

De kaart is aan de prijzige kant, met name de voorgerechten. Wel waren de porties ruim bemeten. Misschien wel iets te ruim, voor een voorgerecht. Zeker in een grieks restaurant waar de hoofdgerechten over het algemeen ook al niet te karig zijn. Ons gezelschap koos voor een twee persoon vlees schotel, en een twee persoons vis schotel. Op zich allemaal prima, maar ook weer net niet. Er werden geen sausjes geserveerd, wat in combinatie met vlees wat tegen het droge aan zat wel een pittige opgave werdt. Kruiding van het vlees was redelijk, oftewel weer net niet. De reacties die ik op de vis schotel hoorde waren voldoende. Kwalijk puntje is dat er niemand kwam informeren of het smaakte en/of we nog iets te drinken wilde.

De nagerechten waren prima in orde!

Dit restaurant heeft de potentie wel, maar moet nog hard werken om de puntjes op de I te zetten. Wellicht dat we op een later tijdstip nog wel eens gaan kijken of het goed gekomen is. Zo niet, dan hoop ik voor de eigenaar dat het bezorggedeelte van het restaurant wel goed blijft lopen.