1. Voorop staat dat het eten bij Capri altijd tip top in orde is. Heerlijke pizza's en ook de andere gerechten zijn erg lekker. Echter, de bediening en de service zijn gezakt tot een onmetelijk dieptepunt. We waren met een groep van zeven mensen en wilden graag alvast een mandje stokbrood daar de groep nog niet compleet was, hiervoor wilden we uiteraard betalen. Dit was echter ondenkbaar en onuitvoerbaar. Stokbrood kregen we pas als er besteld was en eerder niet (Wil het restaurant nu omzet of niet). De rest van het diner liet de bediening zeer te wensen over: glazen bleven lang onopgemerkt leeg (de bediening ging liever eerst wat andere tafels poetsen) en van vriendelijkheid tegenover gasten was weinig te merken, de etiquette van het bedienen was duidelijk ver te zoeken. Na het diner hebben we dit aangegeven bij de bedrijfsleidster, dit werd niet gewaardeerd en serieus genomen.
    Ondanks het lekkere eten zullen wij niet snel meer kiezen voor Capri.