Op dit adres zit nu: Tante Stoof

1. Zaterdag 26 mei 2012 hadden wij gereserveerd voor 5 volwassenen en 2 pubers. Reservering kan alleen binnen, wisten wij dat het zo'n prachtig Pinksterweekend zou worden.
    Dus we kregen een tafel in het restaurant. Het terras zat helemaal vol maar, zo werd ons verzekerd, wanneer er plek vrij komt kunnen jullie verhuizen naar het terras. En ja, tijdens het eerste drankje kregen we een seintje dat er een tafel buiten vrij was.
    We hebben heerlijk gegeten en genoten van de drankjes en temperatuur. Het diner was perfect, ook het nagerecht mocht er zijn. Een prettige bediening, niks mis mee.
    Dat het even duurde voordat het voorgerecht op tafel stond namen we op de koop toe. Om al die gasten tijdig te bedienen is ook voor de serveersters een zware opgave. Maar dat was alleen bij de eerste gang, verder liep het gesmeerd. Zeker voor herhaling vatbaar.