in Eindhoven

Lunch Borrel Diner

1. Om kennis te maken met restaurant 'Welp' kochten we een Grouponbon voor een 5-gangendiner.
    Het is ons hier reuze goed bevallen.
    Het restaurant is erg mooi ingericht en beschikt tevens over een mooi terras met lekker veel zon.
    Onze gastheer was aangenaam vriendelijk en we voelde ons erg welkom.
    Het eten was erg lekker. Sommige gerechten misten wat extra kruiding. Het 5-gangenmenu bestaat uit 5 gerechten, maar deze porties waren, naar gewoonten, erg klein, doch ruim voldoende om onze lusten te stillen. Ik kan me inbeelden als je er echt komt met honger en zin in 'veel', dat je teleurgesteld kan zijn.
    Voor het gene wat ik gegeten heb, zou ik de volledige prijs - dus niet via Groupon - direct voor betalen. Er werd alleen gebruik gemaakt van verse producten.
    De service was goed. We voelden ons welkom en de bediening verliep - min of meer - vlot. De wachttijden waren, naar mijn mening, soms iets te lang. Zeker als je aankomt met honger.
    Kortom, ik vond het erg gezellig en lekker en restaurant 'Welp' ziet ons zeker nog een keertje terug!