1. Reserveer je, krijg je een tafel ergens ver in een ongezellige hoek tussen de toiletten en de garderobe. Menukaart ontvangen, de ober wist niet exact wat het dagmenu was, moest dit aan een collega vragen. Na een half uur opnieuw op deze ober gewacht (nergens meer te zien) geprobeerd wat aandacht te trekken, uiteindelijk op een serveerster afgelopen. En wat een toeval, ze was net onderweg naar ons. Toen duurde het nog ruim 20 minuten voordat we ons eten kregen. Onze 4 kinderen waren al 4 x naar de vissen gaan kijken, maar werden dat ook zat. Eindelijk kregen we ons eten. We dachten dat ze nog een keer terug zou komen met de stroop voor op de pannenkoeken en de salade bij de spareribs. Maar helaas, hier moesten we opnieuw een serveerster voor aanklampen. Uiteindelijk nog wel gekregen. Gelukig was het eten goed, op de stokbroodjes na, die waren mijn inziens van de Aldi. Al met al een restaurant waar mijn inziens veel potentie inzit maar het in de bediening zich laat afweten. Ze lopen allemaal als een kip zonder kop rond, er is geen leiding. Ik ga hier dan ook niet meer zo snel naar toe.