1. Tim 161 punten

Medio april hebben we met 6 personen gedineerd bij YuMe. We hadden niet van tevoren gereserveerd. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de gastheer en werd ons een tafel toegewezen. Twee personen van ons gezelschap kwamen iets later, maar dat was geen probleem. Ondertussen kregen mijn tafelgenoten al uitleg over het 'All You Can Eat' concept. Mijn partner en ik waren hier reeds mee bekend. De stoelen en het bankje zaten comfortabel (zachte zitting). Het restaurant was modern en sfeervol ingericht.

Het eten en de bediening was goed. De sushi smaakte vers. Ze hebben een open keuken, daardoor kon je zien dat ze de sushi ter plekke maakten. Als 4e gang hadden we fruit en ijs gekozen. Het fruit was vers en het ijs smaakte ook goed. Eigenlijk zaten we vol, maar we besloten om de 5e gang ook met fruit en ijs in te vullen. Dit was geen probleem en hier hebben we dan ook zeer van genoten. Na afloop koffie/thee besteld, prima in orde. De rekening (vergezeld van pepermuntjes) klopt.

Al met al hebben we hier goed gegeten. Al we hier weer eens in de buurt zijn dan is de kans groot dat we weer een bezoekje brengen.