1. Arjan 326 punten

Gisteren zaterdag 2 juni kwam ik met de trein van Rotterdam af met mijn 2 neven en hadden nog niet gegeten.Moesten toch in Utrecht een overstap maken richting Arnhem, dus op Hoog Catharijne bij deze chinees wezen eten.Op-en top!Je krijgt echt waar voor je geld.Ik had peking eend en is een echte aanrader.Lekker mals en goed van smaakt.Niet droog zoals bij vele restaurants.Bediening vriendelijk en serveren tussen het voorgerecht en hoofdgerecht ging ook lekker vlot!Sommige restaurants moet je lang wachten na het voorgerecht op het hoofdgerecht.De ligging ook ideaal vooral als je na het eten weer verder moet per trein.Ik ga hier zeker terugkomen als ik weer eens op doorreis ben met de trein via Utrecht.Ik zou zeggen..probeer het restaurant!Inrichting...tja net als een gemiddeld chinees restaurant.