1. Greetje

Vorige week zondag zijn hebben wij bij 't Moatie in Gasselte op het terras gegeten. Ze beschikken over een mooi terras, maar het eten viel echter zeer tegen.

We hebben twee platesevices gerechten besteld, namelijk een jagerschnitzel en een gevulde paprika (vegetarisch). Het eten was lauw en weinig smakelijk. Vooral de gevulde paprika was erg slecht en was louter alleen gevuld met een champignonsaus. Naar mijn idee uit een pakje. Dit heb ik dan ook niet opgegeten. Ook de aardappeltjes en de groente waren erg flauw van smaak. De schnitzel was taai. Verder waren de porties niet echt royaal te noemen. Voor een goede eter is het te weinig.

Als ik een plateservice gerecht bestel dan verwacht ik geen hoogstaand culinair gerecht, maar het eten bij de plaatselijke snackbar is beter van kwaliteit.

Kortom wij gaan nooit meer t' Moatie in Gasselte.

2,4