Op dit adres zit nu: Madeleine

1. Vanavond, 2 juni, asperges gegeten bij de Reünie. Asperges geserveerd volgens Vlaamse wijze.

Helaas was de kwaliteit erg slecht. In plaats van dit mooi op te dienen, werden de asperges, krieltjes en ham bij elkaar gegooid in een diep bord, onder gedompeld in een botersaus. Daarnaast waren bij mij de asperges veel te lang gekookt en bij mijn tafelgenoot waren ze veel te hard., te kort gekookt. Toen we hiervan wat zeiden gaf de bediening aan niet te weten wat ze moest zeggen, vandaar de vraag of we een kopje koffie wilden? We wilden echter lekker eten en geen koffie. Na afloop, zonder koffie genomen te hebben, was er niets met de rekening gedaan!

Ontzettend jammer, slecht eten en slechte service! Juist jammer omdat het een gezellige plek is met normaliter juist een goede sfeer, lekker eten, leuke bediening en een goede prijs. Balen....