1. Melanie 228 punten

Vlak na de opening zijn wij hier voor het eerst geweest met onze kinderen. Wij waren hier allemaal zeer tevreden over; het eten smaakte goed en de keuze was ruim voldoende.

Op vrijdag 27 april zijn wij voor de tweede maal naar Kanaya geweest. Het was bijzonder druk en dat was aan alles te merken; bediening af en toe behoorlijk traag, voor we het wisten was de tijd om maar hadden we nog een gang tegoed. Hier waren wij niet bepaald rouwig om; de rijst was lauw en hierdoor eveneens de vis, werkelijk vies is dit. Wij hebben nog nooit ergens dergelijk slechte sushi gegeten, die nota bene uit elkaar viel voor het bereiken van de mond. Ook de verhoudingen liggen een beetje vreemd als het gaat om gefrituurde zaken. Bestel je champignons, dan ontvang je er twee op een schaaltje. Bestel je groente, heb je een complete maaltijd en eet je tegen heug en meug. Bizar, daar mag meer aandacht aan worden besteed.

Helaas, dit was de laatste maal, terwijl wij werkelijk verzot zijn op sushi, maar niet op dit restaurant. Zonde.

1. Deze ervaring hadden wij ook, wat goedkoop kan worden ingekocht, daarvan krijgt men zeer grote porties, dus de verhouding is compleet zoek.
    Jammer, na een zeer goede start