1. personeel Batavia

Beste Diana.
    Mijn excuses dat ik nu pas reageer.
    U bent vrij om uw mening te geven, maar deze moet wel op waarheid berusten.
    De temperatuur van de gerechten van ons buffet is automatisch vastgesteld dat is al jaren zo. Behalve als het aparatuur defect is, maar op die dag heeft het normaal gefunctioneerd.
    U geeft 1 punt voor de prijs en eten,
    wij willen nu voor de duidlijkheid beschrijven waaruit ons buffet bestaat :
    Voorgerecht : Soto Ayam,
    tussengerecht : Saté Makasar en Saté Babi
    Hoofdgerechten : Ayam Ritja-Ritja,op pittige wijze bereid kipboutjes in tomatensaus. Daging Rendang, extra pittig gesudderd rundvlees in cocos kerie saus, Ayam Semur
    Gesudderd stukjes kip in gekruide sojasaus. Babi Ketjap
    Gesudderd varkensvlees in special gekruid sojasaus. Parkedel Daging, Gehakt bal met pittige makasar saus .
    Babi Panggang Batavia, Gemarineerd en daarna gegrild mager varkensvlees met gekruide tomatensaus.
    Tahu Telur, Gebakken eieren gevuld met soja en diverse groenten. Sambal Goreng Tahu, Gebakken en gekookte blokjes soja in pittige saus. parkadel Jagung, op z"n indischs gebakken maiskoek. Sambal goreng Boontjes, Gekookte boontjes met een pittige smaak. Sambal Goreng Telur, Hard gekookte eieren in een smaakvolle saus.
    Sayur Lodeh,Gekookte gemengde groenten in kruidige kokosmelk. Gado Gado, Een exclusieve groentemix in een smakelijke pinda saus .Pisang Goreng, Gebakken banaan.
    Sambal Goreng Kentang,Gebakken stukjes aardappel met een pittige smaak. Serunding Katjang, pinda in geraspte gebakken kokos. Atjar Tjampur, in gelegde zoetzure gele kool. Atjar Ketimun, zoetzuur komkommer. Sambal goreng tempeh. Emping, Indonesisch bijgerecht gemaakt van melindjo noten. Kroepoek, Indonesisch bijgerecht met garnalen smaak
    Nasi Putih, Witte rijst. Nasi Goreng,Gebaken rijst.
    En dit alles voor €16,90 onbeperkt eten.

Ieder weldenkend mens weet dat uw oordeel niet objectief is.

Restaurant Batavia bestaan al meer dan 30 jaar met de zelfde gerechten en recepten, meer kunnen wij er niet van maken.

Met vriendelijke groet,
    Personeel restaurant batavia.