Op dit adres zit nu: Restaurant Ox

1. J-P 13 punten

Wat een aanfluiting is dit restaurant. Het eten is kwalitatief ver onder de maat, waarbij een koelkast smaak bij veel gerechten opvalt, of een creme brulee die zo dun is als vanille vla. Als je daar dan iets van zegt en de chefkok zelf meent dat er niets mis mee is, dan heb ik genoeg gezegd denk ik. Er gaat een enorme pretentie uit van het bedienend personeel die meent in een top tent te staan. Ik weet dat het een Franchise concept is van de eigenaar van de Beukenhof, die er goed aan doet het gehele concept nog eens drastisch onder de loep te nemen. Het is Beukenhof onwaardig.

3,6

1. Zijn ik ( restaurantkok) en mijn man het helemaal mee eens: echt onder de maat, wij kregen patat die in olie onder de temperatuur was gebakken: slap en vet. Mega-mega-megaduur voor de kwaliteit die je word voor geschoteld. Deze toko moet idd eens onder de loep worden genomen. Wij voelden ons na afloop echt zwaar opgelicht.