Op dit adres zit nu: Restaurant Vliegveld

1. Inge 25 punten

Nou, deze ervaring was op zijn zachtst gezegd bijzonder, of apart zo je wil. Vreemd soort bediening, we moesten twee keer om de kaart vragen. De spareribs werden gebracht, 5 minuten daarna de sausjes, weer 5 minuten later de salade en zo'n 10 minuten daarna de frieten. Kwam er later nog iemand van de bediening vragen of het allemaal was gelukt met het brengen van alles, toen we daarop bevestigend antwoordden zei hij dat dat "helemaal goed" was. Zo goed was dat dus niet. Het geheel had meer iets weg van wat mijn kinderen vroeger "winkeltje spelen" noemden maar dan was het gewoon real life met prijzen die we gemiddeld voor de horeca kunnen noemen met de kwaliteit van een frietkraam. Het afrekenen is een verhaal apart, dat gebeurd buiten aan een tafel met geldkist en Ipad, daar moet je dan naartoe lopen, maar je moet wel zelf je tafelnummer weten. De bediening bleef tijdens het betalen als een kip zonder kop door elkaar heen rennen, niemand had een vast gebied en een klacht over het niet brengen van een drankje monde uit in een discussie tussen alle medewerkers over hoe dat nou toch zo kwam, en dat luid en duidelijk voor het hele terras hoorbaar. Het was een giller, tot overmaat van ramp kwamen er nog goochelaars in versleten glimmende broeken "aan tafel" goochelen.