Op dit adres zit nu: Tafel aan de Gracht

1. marleen

Helaas lazen wij eerdere recensies toen we al besteld hadden (na 30 min). Na 45 min wachten (op het mandje stokbrood dat zo zou worden gebracht) gezegd dat ze nu met ons eten konden komen, anders betaalden we alleen de drankjes en zouden gaan. Na 2 min hadden we ons stokbroodje en na nog geen 5 min onze hele bestelling (5 soorten tapas).
    We waren wel huiverig voor het eten, maar dit was goed, warm, lekker. Hebben heerlijk gegeten.

De bediening was amper aanwezig op het terras, als ze er al liepen kon je zwaaien wat je wilde maar ze zagen je 'niet'. Wilde je bij iemand bestellen zei hij: "Sorry, ik mag geen bestelling opnemen van mijn baas".

Wij vragen ons af hoe ze dit bedrijf boven water kunnen houden, want geïnteresseerd, vriendelijk, behulpzaam personeel en een vlotte bediening is toch niet zoo moeilijk?
    Helaas geen aanrader als je 'even' een hapje wilt eten.
    Tafels om ons heen klaagden ook nog over weinig smaak, lauw eten, niet tegelijk eten krijgen.
    Jammer, had een supergoede tent kunnen zijn...