1. Wat hebben we hier weer lekker gegeten, iedere dag wat anders en alles smaakt even lekker en ziet er heel erg smakelijk en verzorgd uit, ook de kwaliteit is prima.
    De ontvangst was weer allerhartelijkst en kregen alle aandacht, prima personeel en erg hulpvaardig.
    Aan al je wensen werd voldaan. Ik wilde graag een schnitzel, gebakken aardappelen en stoofpeertjes en dit was echt geen probleem.
    De toetjes samen delen was ook geen punt, de porties zijn hier namelijk erg groot.
    De volgende keer bij ons bezoek aan Texel zien ze ons hier zeker weer, ik kijk er al naar uit. Een aanrader dus voor iedereen!!

2 vorige recensies

Vorige recensies van Johanna Velzeboer

• Ook dit jaar zijn we tijdens ons weekje Texel hier weer gaan eten. We, zijn mijn man, dochter, een vriendin en ikzelf.

We werden hartelijk ontvangen en kregen alle aandacht.

Het eten was weer fantastisch en snel geserveerd.

Over kleine porties en een toetje delen doen ze ook niet moeilijk, alles is mogelijk.

Een aanrader voor iedereen die De Koog bezoekt.

De nieuwste recensie
  • Elk jaar gaan we bij dit restaurant eten en worden altijd heel hartelijk en gastvrij onthaald.

De bediening is super en het eten heerlijk, flinke porties.

Ze zijn erg belangstellend en hebben aandacht voor de klanten.

Wij, mijn man, dochter en ik, vinden dit een fantastisch restaurant en bevelen het iedereen die lekker wil eten aan.

De nieuwste recensie