1. Fam De Hoog

Vorige week heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. We waren met 2 kinderen en daar werd allervriendelijkst mee omgegaan, de pizza's werden speciaal gemaakt en gesneden. De kindjes mochten zelfs in de keuken bij de grote echte hout oven kijken (wijzelf overigens ook, want waren wel nieuwsgierig na de verbouwing van de keuken).
    Heel leuk om de keuken nu te bekijken via het grote kozijn, je ziet nu dat al je gerechten met liefde en enthousiasme bereidt worden door vakkundig personeel en dat proef je zeker terug!
    Fijne kaart met voor ieder wat wils, kinderen een pizza of pasta die fijn bij het voorgerecht geserveerd wordt en wij heerlijke lamskoteletten uit de hout gestookte oven! Voldoende garnituur erbij, waarbij ons opviel dat er tussendoor gecontroleerd wordt of het ook echt voldoende is, zo niet, krijg je nog een extra schaaltje, was zeker niet nodig maar toch vriendelijk dat het wordt aangeboden.
    Al met al een heerlijk restaurant waar wij heel graag komen!!