Op dit adres zit nu: Oma's Soep Express

1. Ik had een keer eerder bij Binnen gegeten en toen erg lang moeten wachten op het eten wat vervolgens niet gaar was en dus terug gestuurd werd, maar wilde het weer is proberen.

We werden hartelijk ontvangen en ook al zaten ze vol er werd nog een plekje gecreeerd waar we konden plaats nemen en kregen de menu kaart. Later leek het alsof ze ons "vergeten" waren want moest ongeveer 15 minuten wachten tot ze onze eerste drank bestelling kwamen opnemen.

vervolgens duurde het 10 minuten om de drankjes te brengen en onze keuzes voor het menu op te nemen.

Vooraf kregen we broodjes met tapenade (erg lekker) maar weer duurde het een tijd voor het voorgerecht op tafel verscheen. (tussendoor had ik gevraagd of we nog een extra broodje konden krijgen want we kregen toch wel erg honger)

na ons voorgerecht duurde het 40-45 minuten voordat een van de bediening naar ons toe kwam om mee te delen dat ze vergeten was ons hoofdgerecht uit te vragen. (ondertussen was er nog steeds niet gevraagd of we iets anders te drinken wilde) toen kregen we een drankje van het huis aangeboden en kregen we ons eten binnen 10 minuten. Erg veel trek hadden we toen niet meer en al met al hebben we daar 2,5 uur gezeten (zonder dessert daar hadden we geen zin meer in) en onze film gemist.

Uit mijn eigen horeca ervaring weet ik dat deze zaak kansen laat liggen (omzet) met zulke bediening. Een training in gastvrijheid en oog voor detail zou hier op zijn plaats zijn want het eten was erg goed en de opmaak was leuk.

misschien over een paar maanden weer proberen als de bediening wat beter oplet.???