Op dit adres zit nu: SNTZL | De Zwaan

1. Hugo 25 punten

Heerlijk gegeten met 7 personen. Ondanks de Groupon coupons zeer vriendelijke bediening. (Mijn prijs/kwaliteit beoordeling is gebaseerd op de prijs zonder korting. Met korting is het zondermeer een 10). De sfeer is perfect. Mooi aangeklede tafel. Goede stoelen. Echte servetten. Geen irritante muziek. Bij het 5-gangen diner was de asperge prominent aanwezig (geen verrassing gezien de lokatie en de tijd van het jaar). Maar niet te overdadig. Het hoofdgerecht zonder asperges was perfect. De kok weet wanneer hij moet matigen. De wijn die geschonken werd (Pinot Blanc), paste natuurlijk perfect en had een redelijke prijs. De enige wijnkenners in de groep waren helaas ook de chauffeurs.
    Dat ik een 8 geef voor service betekent niet dat die slecht was. Maar de wat jongere kelner had wat problemen met het in goede banen leiden van onze chaotische (toegegeven) aankomst. De helft was één uur te vroeg en twee gasten uit de randstad zijn halverwege teruggekeerd vanwege de file-chaos. Ook kon hij minder omgaan met mijn bejaarde moeder. De wat oudere ober (ik gok mede-eigenaar), deed dat een stuk beter.
    Maar al met al een perfecte avond. Ik kom hier zeker terug.
    BTW, Oirschot is blijkbaar een erg mooi stadje. Had ik niet verwacht op de plek waar ik elke ochtend in de file sta.