1. Voor het eerst gegeten bij deze Brasserie. De aankleding ziet er binnen en buiten erg leuk en gezellig uit. De gerechten vonden wij heerlijk smaken. We kregen een amuse vh huis van knolselderij met olijfolie en dat is toch altijd een leuke en lekkere verrassing. We waren erg verrast over de presentatie van het eten. Heel mooi opgediend en vernieuwende smaken. Als hoofdmaaltijd had mijn partner biefstuk en ik de kabeljauwfilet. Beiden waren voortreffelijk met een heerlijke saus en bij het vlees een smakelijke jus. Ook kregen we een schaaltje met gemarineerde komkommer waar ik normaal niet dol op ben maar ook die smaak was geslaagd. De grootste verrassing kwam op het laatst: de rekening! De prijs was eigenlijk te laag als je kijkt naar de kwaliteit, de presentatie, de ambiance, de locatie en de bediening. De hoeveelheid op je bord voor het hoofdgerecht zou wat ons betreft iets meer mogen zijn maar dan zou de prijs ook hoger moeten zijn ;)

De Brasserie is een aanrader en een smaakontdekkingsreis voor iedereen! Geniet ervan!