1. Nog nooit gegeten in zo'n slecht restaurant. Allereerst gedumpt aan een tafel bij de deur.... hele avond in de kou gezeten omdat die deur steeds open ging. Het meisje dat ons als 1e bediende deed erg haar best, maar de rest was echt waardeloos. De kinderen kregen een kleurplaat met potloodjes.... van de 20 potloodjes waren er 2 met een punt de rest was kapot, ook een puntenslijper bleek geen oplossing, nou bedankt, worden kinderen blij van. Toen de pannekoeken, werkelijk ik vond ze niet te eten. Eerst met kaas, vond m zelfs smerig. Heb m laten staan en een met appel besteld. Werd me niet in dank afgenomen.... Op die pannekoek was de appel ver te zoeken... wraak? Tja wie zal het zeggen, het leek er wel op. De kinderen hebben allebei denk ik 3 happen op.... Conclusie... ik zeg ga hier niet eten, ik ben geen lastige klant normaal gesproken, maar dit was echt ronduit het slechtste resaurant waar ik ooit ben geweest!