1. sjoerd 243 punten

Voor het slagen van mijn rijbewijs hebben mijn ouders me meegenomen naar deze bistro.
    Buiten stond bord, 3 gangen voor 15 euro. Dan denk je al, zal vast niet veel zijn. keuze uit voorgerecht garnalen coctail of geitenkaas in spek, hoofdgerecht is vis van de dag of biefstuk en ijs als nagerecht.
    Nou ik kan 1 ding zeggen, SUPER en het eten hier in de bistro Zeelandia staat bij mijn top 3 eetgelegenheden waar ik afgelopen jaren heb gegeten.
    We stonden echt paf te kijken hoe mooi alles geserveerd wordt en de zeer goede bediening. heerlijke amuse vooraf.
    De geitenkaassalade waar ik altijd gek op ben, was al gelijk duidelijk dat er nog meer moois kwa eten in het verschiet zit. Echt mijn complimenten aan de keukenbrigade. Wachtend op de schol die als vis van de dag geserveerd werd, jammie, mooi van kleur en zeer goed gebakken en wederom netjes op een warm boord gepresenteerd.
    Ook het ijs smaakte zeer goed.
    De rose huiswijn is echt een aanrader, mooie smaak.

Zelf houd ik erg van cappucino, nou, vaak is deze al koud voor dat je er een slok uit hebt gedronken, nee hoor, hier perfect.

Wij gaan zeker terug komen.
    Als je in zeeland bent op bezoek of vakantie en je wilt goed culinair genieten, dan zal ik niet verder kijken dan je neus lang is.
    Wel even reserveren in de weekenden, waar ook deze prijs van 15 euro geldt.

Ga zo door met dit mooie niveau van eten en de tafeletiketten zoals velen dit graag zien.