in Groesbeek

Laat u verrassen in het meest sfeervolle restaurant!

1. Ton Brosens en Lars Berendsen

Beste medewerkers in de keuken (en toekomstige gasten),
    vrijdag 4 mei aten mijn kleinzoon en ik bij u.
    Lars nam een 3-gangen menu voor € 15.=; dat was dik in orde. Ik nam de mixed-grill. De mixed-grill bestond uit 3 kipkluifjes, één grote spies kipsaté, één grote spies varkenssaté, een royaal stuk varkenshaas en een middelgrote biefstuk. Daarbij kwam nog de warme groente en salade en vooraf nog stokbrood en soep.
    We hadden na een dag fietsen best trek. Mijn kleinzoon heeft naast zijn royale schnitsel ook nog de drie kipkluifjes genuttigd en een deel van de biefstuk.
    Toch bleef er nog over van de mixed-grill een complete spies, het stuk varkenshaas en bijna een halve biefstuk.
    Kortom; de mixed-grill is veel te veel vlees, ook voor een gezonde eter zoals ik. Mijn advies zou zijn.
    Eén spies minder en een kleinere biefstuk is ruim voldoende; de kipkluifjes vond ik wel een "verrassing"; die moet je erin houden. Het is zonde van het vlees dat overblijft, en.... het gaat ten koste van uw winst.
    Ik heb de prettige bediening gezegd dat de mixed-grill te veel vlees was; Dat hoorde ze wel vaker.
    "Doe er dan wat aan" dacht ik toen nog.
    De "prijs-kwaliteit"-verhouding is gewoon goed en ik kan uw restaurant eenieder aanbevelen.
    Ik had "De Verrassing" via internet geselecteerd in onze 3-daagse fietstocht van Teteringen via Duitsland naar Huissen.
    Ton en Lars.