Restaurant verhuisd

Op dit adres zit nu: Restaurant De Appelboom

1. Helaas een hele slechte ervaring gehad met dit restaurant. We hadden een 3 gangenmenu via sweatdeal, maar was het geld ook via actie zeker niet waard. De kreeftensoep was veel en veel te zout, waardoor ik de rest van de avond een nare smaak had. De carpaccio was koud en hierdoor smaakloos. Het hoofdgerecht de vis was erg droog. En in het dessert zat een haar. Daarna heb ik het niet meer opgegeten. We hoefde als compensatie de drank (3 stuks) niet te betalen, maar had liever lekker gegeten. We hebben geen waar voor ons geld gehad en vonden het jammer dat de kok/eigenaar zich niet liet zien en alles aan de jonge serveerster overliet terwijl hij zelf achter de bar stond. Dit is niet correct. En de serveerster geneerde zich hiervoor. Wij komen hier absoluut nooit meer en zullen het ook niemand aanbevelen.

1,6