Deze zaak is verhuisd naar Grote Markt 21, 2011 RC Haarlem

Op dit adres zit nu: Stadscafe Bar Boef

1. Onze ervaring bij la Cubanita is echt heel slecht!

Ik heb halverwege de week telefonisch een reservering gemaakt voor 30 april 2012 voor 7 personen. Er werd gezegd dat dit geen probleem was omdat er nog weinig in stond. Plaats was er wel maar er was alleen haast geen keuze meer in de tapas gerechten. Er staan ongeveer 35 tapas gerechten op de kaart maar zeker 15 waren er gewoon niet meer aanwezig.

Ik vind dit heel slecht! Vooral omdat het een feestdag is. Juist op deze dagen hoor je extra rekening te houden met de drukte. Ik werk zelf ook in de horeca en weet dus hoe druk het kan zijn, maar je zorgt wel dat je extra spullen in huis haalt.

Uiteindelijk hebben we maar twee rondes te eten gekregen. En ik heb dus naar de manager gevraagd, of er wat te regelen viel qau prijs. Maar dit was echt te erg voor worden.

We mochten de gerechtjes dan wel apart afreken in plaats van de inclusief prijs maar die bon was nog veel hoger dan wanneer we gewoon 17.50 pp zouden betalen.

Ik ben echt diep teleurgesteld!