1. Na aanleiding van onze recensie heeft de eigenaar contact met ons gezocht. Op het moment dat we er aten hebben we onze opmerkingen ook gegeven, maar was de eigenaar zelf niet aanwezig.
    Hij heeft erkend dat er zaken niet correct zijn verlopen. Bij het uitserveren zijn er fouten gemaakt; men had ons voor 4 personen in het systeem gezet in plaats van 6.
    We hadden een extra portie patat en garnituur moeten krijgen gezien de grootte van ons gezelschap. Ook het stokbrood met kruidenboter had aanwezig moeten zijn. Dit had onze magen beter gevuld.
    Het is zeer te prijzen dat deze eigenaar de moeite neemt om de klant (na) te vragen wat er misgegaan is.

Vorige recensies van Gezelschap

• Een avondje uit eten bij het Nieuwe Schwarzwald was niet wat wij ervan gehoopt hadden.
    Met een gezelschap van 6 personen hebben we daar een grillarrangement gehad. De uitstraling binnen en buiten is wel mooi.
    Verder was het erg teleurstellend... Ondanks dat het niet druk was en er ruim bediening aanwezig was, zat er geen tempo in. Na het opnemen van de drankjes en de soep als vooraf, kregen we pas na een uur en een kwartier de kans
    iets te gaan grillen. De prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken.
    De garnituren zijn voor 6 personen veel te weinig, er is te weinig patat (een formaat soepkom voor 6 personen), te weinig salade (een ruime eetlepel per persoon) en de portie vlees die je krijgt is niet voldoende om een volwassene met een tevreden gevoel huiswaarts te laten gaan.
    Per persoon was er een hamlapje, speklapje, spiesje, klein bieflapje, ministukje zalm, ministukje witvis en één mossel.
    De sausjes en salade, beiden zelf gemaakt vermoeden we, bereiken niet het niveau om daar vrolijk over te worden. Extra patat moet bijbetaald worden.
    Hoe goed het personeel ook zijn best doet om het gezellig te maken, je betaalt er teveel voor wat je krijgt.
    De allures om er een luxe restaurant van te maken slaan, met dit grillarrangement, dan ook geheel de plank mis....