1. Louise Schalkoort

Inmiddels komen we al voor het 12e seizoen bij Mars en Mo, meerdere keren per seizoen. Na een winterstop is het weer een beetje thuiskomen. Een gezellige sfeer, een goed stukje vlees of mexicaans gerecht en vooraf natuurlijk de supernachos ! Altijd een warm onthaal en vrolijke gezichten !Ook is onze ervaring dat ze een grote groep hongerige zeilers ook goed aankunnen !
    De bediening is prima, attent en ook Yesser is een prima aanvulling van het nu inmiddels super trio ! Uit ervaring weten we dat de spareribs gemarineerd met een , speciaal voor onze vrienden geimporteerde, marinade van Mo uit Hindeloopen het in een ver en vooral ook erg warm stukje Nederland ook prima smaakt !
    Ik kan alleen nog zeggen : Tot gauw !

Vorige recensies van Louise Schalkoort

• Louise, Wouter & Bart

Afgelopen Pinksterweekend weer bij Mars en Mo in Hindeloopen gegeten. Inmiddels al weer het 10e seizoen! 10 jaar geleden ontdekt en sindsdien eten we ieder zeilseizoen wel een paar keer lekker Spareribs, een heerlijk stukje vlees, of een van de Mexicaanse gerechten, natuurlijk vooraf een Margarita of een Corona met supernachos. Bediening prima, Mo super in de keuken, en inmiddels dit jaar Jesse ook in de zaak, top! We kijken uit naar ons volgende weekendje Hindeloopen, wordt zeker weer een avondje El Paso :-).

Wouter en Louise.