Op dit adres zit nu: Olive Garden

1. bedijs 493 punten

Ridderkerk, 5 mei 2012
    Zomaar op gevoel wegens HEIMWEE naar HELLAS plotseling en ineens in dit restaurant terecht gekomen;
    Ondanks de huidige 'moeilijke tijd' wegens recessie, lounge-en trendy verwachtingen e.d....heeeeeel aangenaam gegeten en nog belangrijker....heeeeerlijk gastvrij onthaald, gefilosofeerd en genoten van een ouderwets stukje intermenselijk contact.
    Eten was prima; Griekse Tafel genoten met diverse warme en koude voor-en-hoofdgerechten incl. onbeperkt drinken van frisdrank, bier of wijntje!!!! a euro 32,50 p.p
    Nog belangrijker ....of wellicht prettiger was de onverdeelde interesse en belangstelling van de eigenaar en werknemers naar ons. Ondanks eigen 'prive sores' en drukte wegens het bedrijven van 4 zaken, gezondheid familie ect. enige uren met ons zitten 'ouwehoeren' over het leven, huidig 'Europa', gezondheid, de liefde, menselijke groei, generatie-evolutie, genieten,... Je weet wel.... Gewoon delen over het leven op z'n Grieks!!!
    Super, warm, puur.. en goed voor de gemiddelde ontspanning en ontwikkeling!!! Tenslotte zitten we momenteel allemaal in't zelfde 'schuitje' binnen het zgn Europa:-) Bovenal prima dish en drankje!! With compliments and hope to see you soon again!!! xx
    Reina en Petra