1. Ton en Audery Versteeg

Wij hebben `n heerlijke lunch gebruikt Bij felicia, en zoals altijd `n gezellige sfeer, uitstekende bediening, en met `n topkok in huis, kan het eigenlijk niet stuk, we hebben genoten, en komen zeker weer terug.

Vorige recensies van Ton en Audery Versteeg

• Ton en Adri Versteeg

Afgelopen Zaterdag 14 Mei hebben mijn vrouw en ik weer `n fantastische avond mogen door brengen bij Dennnie, Michel Voncken zorgde voor livemuziek, en het was zoals altijd `n toppieavond, Michel speelde de sterren van de hemel, en het publiek deed enthousiast mee, het was zo als altijd op zo`n avond helemaal volgeboekt, we hebben genoten van `n heerlijk koud en warm buffet en de bediening was zoals gewoonlijk perfect.

Onze avond was helemaal toppie, zeker voor herhaling vatbaar.

Dennie en alle medewerkers bedankt voor de gezelligheid.

• Wij hebben in dit restaurant al verschillende keren gegeten, en ik moet zeggen, dit vind ik nergens in mijn omgeving waar ik woon, er zijn wel goede Chinese restaurant`s en nog wel meer waar je exotisch kan eten, maar voor `n Hollandse pot kies ik toch voor Felicia, en van klantonvriendelijkheid hebben wij niets gemerkt.

Wij zullen er nog wel eens komen bij gelegenheid.

Het is wat verder weg, maar dan heb je ook wat.

Ton en Adri Versteeg.