1. René 3150 punten

Veel wisselende recensies over dit restaurant dus ik neem graag de uitdaging aan om ook een oordeel te vellen. Het begon goed: op zaterdagavond om zes uur geen plaats meer te krijgen, dus reserveren is in het weekeinde kennelijk gewenst. Meteen geboekt voor de volgende avond. Om over het interieur: ik kan niet zeggen of dit nu typisch Belgisch is of niet, maar apart is het wel. Gekozen voor de asperges en voor de vlaamsche degustatie (vegetarisch hoofdmenu). Om met het laatste te beginnen: witlof met kaas (vanzelfsprekend), maar ook een kaaskroket en een salade. Als bijgerecht eveneens salada dus veel kaas en salade. Wel lekker trouwens. De asperges waren uitstekend. Daarna gekozen voor de waalse ijskoffie hetgeen niet heel bijzonder was (vanille-ijs met koffie). Bediening was heel vriendelijk, daar zal ik dus niets van zeggen. Alles bij elkaar optellend, zou ik dit een redelijke ervaring noemen met als enig minpunt misschien de ietwat hoge prijs in verhouding tot de kwaliteit.