Op dit adres zit nu: Appie Lounge

1. Kleyn 21 punten

Een zeer SLECHT maaltijd afgelopen zaterdag 28/04/2012.

Geen goede smaak, en wat betreft kwaliteit was de maaltijd te vergelijken met een Chinese "take away", maar dubbel de prijs (zonder wijn € 60.00). Er was bij één gerecht een verbrand smaak en Gambas waren absoluut niet vers! In de Gambas maaltijd (prijs € 22,50) waren er 3 gamba's (niet stevig en niet gepeld), saus had geen echt smaak en wat betreft groenten was alleen stukjes (blik) annanas.
    Tijdens het koken zag ik alleen stoom in de lukt bij de keuken en vraag ik me af als alles vanuit de vrieskast is gekomen! De speciaal Thais mie was minder kwaliteit dan een bakje van een slechte "take away " en kost toch € 8,95!
    Wij hebben ons mening doorgegeven aan de bedienster, zij is naar de keuken gegaan naar de eigenaresse (kok) maar de eigenaresse is niet buiten de keuken gekomen (achter de wand gebleven). Dat vinden wij echt onbeschoft en een redenen om NOOIT meer bij deze restaurant te gaan eten.