1. Petra 25 punten

Gister op werk twee shoarmaschotels besteld (€10,-) Op thuisbezorgd.nl was er een actie dat de shoarma, kip en ribbetjes schotel voor €7,50 waren. Nouja prima dan. Dus besteld en aan de telefoon kregen we te horen dat we een uur moesten wachten. 75 minuten later eindelijk eten en een rekening die niet klopte. We moesten €10,- per schotel betalen. De bezorger kwam met de smoes dat we niet via thuisbezorgd moesten bestellen maar via een andere site. Thuisbezorgd klopte namelijk van geen kant. En het was zogenaamd alleen bij afhaal (dat stond niet bij de actie op de site) Aangezien mijn collega en ik omkwamen van de trek hebben we de 21,- betaald (incl verzendkosten) en zijn we gaan eten. Als laatst gaf ik de bezorger de niet zo subtiele hint om met zijn baas te praten en dat ik eigenlijk verwachtte dat hij de vijf euro die teveel betaald was nog kwam brengen. Nou uiteindelijk met eten begonnen. Voor tien euro krijg je verdomd weinig. Het enige waar je genoeg aan hebt is het bakje saus. Verder smaakte het wel best, of dat kwam omdat het lekker was of omdat we teveel trek hadden geen idee. Eèn ding is zeker, hier bestel ik nooit meer weer!

3,9