Op dit adres zit nu: Wok & Snacks

1. Sinds 1988 halen wij één keer per week ons avondmaal bij 'onze Chinese snackbar'. Het eten is altijd puik verzorgd en van goede kwaliteit. Een kleine eter kan gemakkelijk twee dagen met één portie en een grote eter laat ook makkelijk nog genoeg over voor een tussendoortje.
    Heerlijk om te zien hoe een Chinese snackbar alle nationaliteiten trekt. Als ik mensen buiten onze buurt vertel over de combinatie van frietjes met een babi pangang, kip tausisaus e.d. hoor ik dat deze combinatie van afhaal Chinees en Hollandse snackbar best wel uniek is.
    Het eigenaars-echtpaar is een stel klantvriendelijke harde werkers. Ga er maar aanstaan: 6 dagen per week gedurende 11 uren open en altijd even vriendelijk tegenover Koning Klant. Daar kunnen heel wat Dordtse horeca-mensen (eigenaars, chef-koks en personeel) niet aan tippen.
    Refererend aan aan een opmerking van een andere recensent: Voor een praatje in het Nederlands ga je hier niet naar toe (hoewel, waarom niet?), maar naar welke snackbar ga je dan wel voor een praatje?